Subscribe
  1. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 2:53 PM - Re: Kal's Custom Mando #226

    Im just hoping i took down a lot of guys before i took the wound
  2. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 3:07 PM - Re: Kal's Custom Mando #227

    well it's the extraction so... mission complete, u can assume u did well I guess! lol
  3. adonian's Avatar
    Member Since
    Oct 2008
    Posts
    1,882
    Nov 4, 2009, 4:23 PM - Re: Kal's Custom Mando #228

    Quote PacxIblix said: View Post
    @ Alpha: Hmm, I dunno. I don't think it would be worth it, really.

    @ Adonian: But of course, I'll get on it. Do I have a deadline?

    @ Kal: Hah, that would be awesome! Lucas would lap it up like a cat laps milk.... hmm....

    I wrote The Dream, Invictus, and Fist.

    @ Kal + Alpha - they were published but only for a limited time and are subsequently not in print any more, but I'm sure there'll be one on Ebay.

    Of course not, take your time, I put a little more BIO on my thread. for ya'
    I think I got my family unit all settled for my Mando's.
  4. PacxIblix's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    474
    Nov 4, 2009, 5:29 PM - Re: Kal's Custom Mando #229

    Ok good. I'll check the sketch Kal.
    Adonian, I'm on it. Expect it soon.
  5. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 5:31 PM - Re: Kal's Custom Mando #230

    Wayii!!! can't wait ner vod... Oya Pacx!
  6. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:02 PM - Re: Kal's Custom Mando #231

    story? buy'ce? sketch (lev'ika...)? Anyone want to boost my morale? I've been stuck in this hotel room all day! lol
  7. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:09 PM - Re: Kal's Custom Mando #232

    How about an imaginary hug? feel any better brother?
  8. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:11 PM - Re: Kal's Custom Mando #233

    ha ha sorry lev'ika but I need intelectual stimuli! lmao 'preciate the effort tho ner vod!
  9. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:12 PM - Re: Kal's Custom Mando #234

    hmmm

    or



    Sorry all i got
  10. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:15 PM - Re: Kal's Custom Mando #235

    lmao u're too funny ner vod. u said u're working on a group sketch? how big of a sketch?
  11. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:21 PM - Re: Kal's Custom Mando #236

    Well unfortuneatly the only sketch book i could afford atm was a 2 dollar one at Dollarama so its about the size of a normal sheet of paper. As for whos in it. Itll be the members of Vanel Shadow
  12. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:23 PM - Re: Kal's Custom Mando #237

    hey I prefer the 11.5x8.5" sketchpads, easier to scan. besides, it's not difficult to scan multiple pages into a single sketch.
  13. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:24 PM - Re: Kal's Custom Mando #238

    true, im just used to bigger
  14. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:26 PM - Re: Kal's Custom Mando #239

    lol wow... so to speak! lmao
  15. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:27 PM - Re: Kal's Custom Mando #240

    ive got a question for you Kal, as you can see with my recent sketchs. Im having difficuty with drawing hands. :/ Any suggestive help you could give me?
  16. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:29 PM - Re: Kal's Custom Mando #241

    hmmm... check PMs in a few min
  17. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:29 PM - Re: Kal's Custom Mando #242

    Ok thanks
  18. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:33 PM - Re: Kal's Custom Mando #243

    ok PM sent
  19. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:36 PM - Re: Kal's Custom Mando #244

    thanks brother
  20. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:39 PM - Re: Kal's Custom Mando #245

    no prob, glad to help! lol I keep getting excited when I see this thread light up on the forums list, I keep hopin' Pacx has my story up! lmao
  21. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:41 PM - Re: Kal's Custom Mando #246

    well im sorry to disappoint Im excited to read it to
  22. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:44 PM - Re: Kal's Custom Mando #247

    ha ha no disappointement, I love conversation!
  23. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:45 PM - Re: Kal's Custom Mando #248

    what if i start throwing in some Patrick quotes kidding, adonians not here to appreciate them haha
  24. kal'ika's Avatar
    Member Since
    Jan 2009
    Posts
    2,018
    Nov 4, 2009, 7:48 PM - Re: Kal's Custom Mando #249

    lol yeah haven't much to say about that... tell ya what tho, it can be quite commical with the 2 of u.
  25. Alpha-2's Avatar
    Member Since
    Jul 2009
    Posts
    2,234
    Nov 4, 2009, 7:50 PM - Re: Kal's Custom Mando #250

    thats good enough i guess HAHA

    getting hungry?

Similar Threads

  1. custom packs for custom mando's
    By morpheus1977 in forum Expanded Universe Bounty Hunters
    Replies: 9
    Last Post: Jan 13, 2009, 5:16 PM
  2. Custom Vinyl decals for your custom Mando
    By Rimshot in forum Expanded Universe Bounty Hunters
    Replies: 13
    Last Post: Jan 9, 2009, 9:45 PM
  3. Custom mando
    By Mandalore23 in forum Expanded Universe Bounty Hunters
    Replies: 10
    Last Post: Jul 10, 2007, 4:42 AM
  4. Help with custom mando
    By Ion_Cannon_Gunner in forum Expanded Universe Bounty Hunters
    Replies: 9
    Last Post: Dec 15, 2006, 1:37 PM